Durex, ja die van de condooms, heeft weer een dikke vette giller te pakken. Hun ‘Protect Yourself’ commercial gaat momenteel viraal de wereld over. En geen voorbehoedsmiddel die hen tegen houdt. Rete flauw ;-). Het filmpje kijkt als een fabel en wil aanstormende vaders behoeden voor het leven met kinderen. Vader worden, doen of niet doen? Wij weten wel beter. Kijk naar dit leuke filmpje van 1.05 minuut. Tovert geheid een grimas op je gezicht. Ff kijken dus en ja, je mag in de commentbox reageren: geschikt of ongeschikt?
Rico van der Schee zegt
Ja, hij is leuk die clip van 1 minuut! Prachtig in beeld gebracht. Het had ook een promo kunnen zijn voor “Dringend een nanny nodig? Geen nood, wij brengen verlichting…” 🙂 Dat Durex m hier gebruikt is wel heel flauw. Iedere vader kent dit soort momenten. Als ik er naar kijk moet ik wel glimlachen, want je herkent t, maar ach zo erg is het niet… Die taaie situaties staan in de schaduw van die prachtige verhalen en momenten. Ze vervagen al bij een omhelzing, een glimlach of een knuffel. Toch?
Raoul van Heese zegt
Helemaal eens Rico, dank voor je reactie. Ik denk dat Durex er ook een dikke vette knipoog mee heeft bedoeld. Blijft een mooie vorm van branding.